Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba, że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Wysyłka i zwroty”.
Wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem:
- podmiotów świadczących usługi kurierskie do 31,5 kg wagi brutto oraz długości nieprzekraczającej 2,5 mb.
- podmiotów świadczących usługi kurierskie do 5 kg wagi brutto oraz długości nieprzekraczającej 1 mb.
Przewidywany czas dostawy wynosi:
- Przesyłka pocztowa Poczta Polska – czas dostawy do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
- Przesyłka kurierska – czas dostawy do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Produkty wysyłane są na adres wskazany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub inny podany przez Klienta.
Do kosztów zakupionych produktów doliczany jest koszt przesyłki. Koszt ten zależy od wybranej formy wysyłki i znajduje się w Cenniku Dostawy Kulin.com.pl w zakładce „Wysyłka”.
Cennik Dostawy
Podstawową formą wysyłki w Sklepie jest usługa „Kurier” firmy DPD
Kurier DPD
Cenny podane są brutto. Koszty dostawy są zawsze podane przy wyborze danej formy dostawy w koszyku Sklepu jak również w cenniku dostawy dostępnym na stronie www.kulin.com.pl w zakładce „Wysyłka”.
UWAGA: Podczas przyjmowania przesyłki prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera, w razie uszkodzeń nie przyjmować przesyłki tylko prosić o wypisanie protokołu zniszczenia paczki w transporcie. Protokół zniszczenia jest podstawowym dokumentem uznania reklamacji.